• gecenin fotoğrafı

    4150.
    gecenin fotoğrafı
    Artık çok uzaklarda olan fotoğraflardır. Tişikkirlir bir anda yaldır yaldır gelen "eeeaahh yeter artık kasıp duruyor bıktım bu telefondan" krizi.

    neyse be fabrika ayarlarına dönmek neyime yetmiyor zaten.
    3 ... devlerin aski
  • kızla erkek kanka olur mu

    96.
    ilkokul birinci sınıftan başlayan bir arkadaşlıksa olur, oluyor kesin bilgi.

    Bir süre sonra kardeşin gibi oluyor hatta. Gün içinde en çok onun yüzünü görüp onunla büyümekten mütevellit. Sevgilisi olduğunu, araba kullandığını, büyüdüğünü izlemek, bu süreçte onun bugün olduğun insana dönüşmendeki etkisini hissetmek falan çok güzel yapıcı duygular. Ne kadar çok şey kaçırıyorsunuz.

    insan her türlü sevme şeklini deneyimlemeye açık olmalı ki şöyle ağız tadıyla batıp çıkabilsin şu hayatta. Güvenli bölgenizde asılı duran sıkıcı "olmazların" yakasını rahat bırakacağınız umuduyla.
    4 ... devlerin aski
  • umay umay

    324.
    umay umay
    Bu paylaşımının altına üstüne yanına yöresine her yerine imzamı attığım yazar.

    Artık her "sen muhteşem bi detaysın" yorumunu gördüğümde kusmamak için mide hapları alırken diğer yandan bu copy-paste yorumların altına çat diye şu paylaşımı gönderme dürtümü bastıramaz hale gelmiş bulunmaktayım. Son çare ulusa sesleniş babında toplu olarak buraya atayım, biraz içim soğusun.

    Evet kardeşim sen de muhteşem bir detaysın ayy-nen ama şu köşede bi sakin olup gelmem lazım bi sn.
    2 ... devlerin aski
  • muhafazakar ailelerin çocukları

    31.
    Sosyal ve kültürel normlarla sınanan, etkileşim içine girdiği değerlere verdiği tepkilere göre zamanla kimlik kazanmaya çalışan çocuklardır işte.

    Sorun anne ve baba farklı değerleri pratik ettiğinde ortaya çıkıyor kanımca. Hani şu mahalle mektebi mi yoksa şemsi efendi okulu mu mevzusu. Namaz kılan, kuran okuyan anne vs bayramdan bayrama tek bir duayla namaz kotaran baba denkleminde kafası karıştırılan çocuklardan biri olarak bu çeşitliliğin bana sunduğu pembe tek boynuzlu gökkuşağı kafalarını sevmelere doyamıyorum sanırım. Gün sonunda iki kere ikinin yalnızca dört etmediği muhabbetler kalp ben.
    ... devlerin aski
  • 9 45 mağdurları

    29.
    Akbaba gibi her sınav öncesi okul bahçesinde elinde kamerayla "niğoldu almadılar mı" diye milleti darlayan tayfayı mantar gibi türetmiş mağdurlardır. Arz talep meselesine döndü durduramıyoruz. Bir de "çok mu üzüldün niye ağlamıyosun bak bir dakikayla kaçırmışsın" diye zorla tribe sokuyorlar ya yoktan yere sinir katsayım yükseliyor bak bize de günah.

    Diğer yandan Gaza gelip bir arttırarak "Yahu ben sabah dörtte gidiyorum oraya akşamdan kamp kuruyorum" muhabbeti yapmamak için zor tutuyorum kendimi çünkü gerçekten kim ne şartla gidiyor, o yolda neler geliyor başa da geç kalınıyor buralar muamma. Geniş geniş konuşamıyorum yani empati mod on.

    Kamu spotu olarak sınav yerlerimize birgün önceden gidip okulu görüp işimizi garantiye alalım arkadaşlar. Emeğimizin emanetçisi de bizden başka kimse değil çünkü.
    1 ... devlerin aski
  • anın görüntüsü

    22026.
    anın görüntüsü
    içtiğim açık ara en güzel süt. Ne olursa olsun güne olan puanımı en az iki üç puan yükseltebiliyor. Acayip yumuşak ve çilek tadı genzi şekerli şekerli yakmıyor. Resmen beleş reklamını yaptım ama olsun. Bu benzersiz lezzete asla hayır diyemiyorumasdd.
    5 -2 ... devlerin aski
  • büte kalmak

    43.
    Finallerde çakmaktır.

    Bir Tereyağı reklamının analizini yapmam beklenirken koca bir sayfayı "nemlendirici krem"le alakalı müthiş analizlerimle dolduran ben, o bütü alnımın akıyla hak etmişim bir kere. Hangi çılgın bana elli verip geçirecekmiş şaşarımasd. Çok utandım ama geçti. Gururla Büte gireceğim günü bekliyorum. Çünkü ben buna değerim.
    ... devlerin aski
  • en zor matematik konuları

    39.
    Kişisel bir anket sorusu olduğu için gönül rahatlığıyla "hepsi" diyebileceğim konulardır.

    Bu benim ara ara içlendiğim bir konu o yüzden sakin kalamıyorum şimdi. Matematik ve dil ediniminin eğitimdeki karşılığı çok da farklı değil aslında. Hep Grammer odaklı ezber gidiyoruz konuşamıyoruz diye ağlıyoruz ya, matematikte de "siz onu bunu boşverin şu kısayolu ezberleyin çözersiniz" diyen hocalarıma buradan selam olsun. Aynı problem çünkü, ezber bi bilgi parçasını genişletemiyorsun, farklı bağlamda kullanamıyorsun sonra da travmatik tutumlar sergiliyorsun işte. Aslında bu kadar hayatla ilişkilendirebilecek, geniş bir bakış açısı sunan bir alan nasıl böyle öğretilir, gerçekten üzülüyorum. Peki Bu öğrenenin hiç mi suçu yok? Var da işte küçüklükten olumsuz tutum yaratınca kendi kendine birden sevemiyor insan be kardeşim. Artık ezber sistem hede hödösünden kusasım geliyor ama maalesef ki gerçek bu. Değişir mi peki? Bal gibi değişir. Yeni nesil öğretmenlerin daha çok disiplinlerarası çalışmalar yapmak istediğine dair tespitlere şahit olmuşluğum var. Ümit edelim, en olmadı sözelci oluruzasdd.
    2 ... devlerin aski
  • gittigidiyor da 971 000 tl ye satılan saat

    22.
    Şu an benimle birlikte 14 tane daha fakirin sırf merakına incelediği saattir. Kendimi yalnız hissetmemenin verdiği güce dayanarak "hep viral bu hareketler" diye rahat rahat çemkirebiliyorum şu an, mis.
    ... devlerin aski
  • süper gücün olsa ne isterdin

    51.
    (bkz: evlenmek)
    1 ... devlerin aski
  • yazarların yaşları kaç sorunsalı

    36.
    Hayatımda daha mis ve temizini görmediğim sorunsal. Ne kadar güzel tek bir cevabı var veriyorsun ve bitiyor. Adeta Saniyeler içinde sorunsal kimliğini kaybeden soru sorunsalı. En sevdiğim.
    1 ... devlerin aski
  • nasıl hissediyorsun

    644.
    Kocaman_agzini_acarak_havaya_bakarken
    danla_bilic_hareketi_yapan_adam karikatürü.jpg

    (bkz: beyle)
    ... devlerin aski
  • sözlük yazarlarının çektiği fotoğraflar

    4613.
    sözlük yazarlarının çektiği fotoğraflar
    Burda balıklara kedilerden önce martılar doluşur. Fakat asıl olay bi anda uçmaya başladıklarında yağmur gibi yağan martı bokundan kaçabilmekte, yani yürekteaddf.
    2 ... devlerin aski
  • fazla düşünmek

    9.
    Odaktan uzaklaşamama problemi yaratır. tekrardan o üst bakışı yakalamak için mütemadiyen kafa dağıtılmaya çalışılır. Fakat artık çok geçtir. Bu yüzden ne yapmalı? Arka planda survivor açıkken candy crush oynamak iyi bir fikir olabilir. Bundan daha boş beleş iş yok çünkü. Yarım saat sonra düşünme yetini üç evetle uğurluyorsun bak net.
    ... devlerin aski
  • ales 2017 ilkbahar

    11.
    Benim de yeşillendireceğim sınavdır. ilk gez giricem nasıl soruyorlar acaba diye düşünürken biraz önce sınavın 3 saat sürdüğünü öğrendim. E yuh. Neyse kötü geçerse geleceğim üç saatlik sınava mı bağlı diye tatava yaparım ne yapayım. Herkese başarılar. Hak eden kazansınasdffç.
    4 -1 ... devlerin aski
  • anın görüntüsü

    20458.
    anın görüntüsü
    2 -2 ... devlerin aski
  • sözlük yazarlarının söylemek istedikleri

    12790.
    Bir tane daha "partners in crime" açıklamasıyla paylaşılmış çift fotosu görmeye takatim kalmadı. Kardeş en fazla ailelerden gizli gizli park köşelerinde buluşun hadi daha ne yapmış olabilirsiniz yani. Gerçekten merak ediyorum bak Nereden Özeniyorsunuz böyle şeylere ya?

    Of Neyse. Bugün de sinirimi kanalize edebileceğim bi kör nokta buldum çok şükür, karnımı doyurup huzurla yatabilirim.
    ... devlerin aski
  • 1 nisan

    209.
    ilkokul öğretmenimin doğumgünüdür. Kutlayın diye darladığı için travma oluştu, unutamıyorum.

    Olay daha vahim aslında. Neden 7 Nisanda olduğumuzu zannettiğim hakkında hiçbir fikrim olmamasına rağmen geçmiş gitmiş günün ne hortlatması bu diye kaç dakikadır sinir oluyorum bak asabım bozulduasdf. Şimdi telefona baktım da ben şok. En çok bana 1 Nisan oldu böyle. Zaman algıma ne oluyor allahım, sarhoş olamıyorum.
    ... devlerin aski
  • anın görüntüsü

    19155.
    anın görüntüsü

    Bu pazar yds var. Girmeden bi deneme çözeyim adettendir dedim. Ama Kartuşa da kıyamadım 80 soruyu önlü arkalı 2 sayfaya sığdırıp öyle çıktısını aldım. Tabii bu gözler kör şimdi, pazar gününe kadar eski sağlığına kavuşmasını ümit ediyorum.
    2 ... devlerin aski
  • rezil olduğun an

    8.
    Her insanın hayatına bolca yayılmış unutulmak istenen anlardır.

    Fakat şu saatte böyle bir başlığı hortlatmak oldukça sinsi ve art niyetli bi davranıştır, diğer türlüsüne ikna olamam. Şimdi dön dur bi o tarafa bi bu tarafa, iki gram uykun da mundar olsun. Unutmayı deneyip başka şeyler düşünmeye çalıştıkça rezil olduğun anların hologramları midende uzun uzun yanıp oradan yukarı doğru çıksın. Sonra Bi daha dön hop en başa. Daraldım.

    (bkz: endless loop)
    ... devlerin aski
  • yeni şeyler getiriyorum