• soru sorulmadıkça konuşmayan tip

    36.
    (bkz: en sevdiğim)

    Böyle insanlar hayata olan inancımı tazeliyor. Etkileşim sırasında içsel bi dinginlik ve peşi sıra yaşanılan konforun kafası bak çok az şeyde var.
    8 -1 ... devlerin aski
  • sevilen kişiyi unutma yöntemleri

    49.
    Kafada hologram gibi dönüp durup en son Midede fiziksel bir boşluğa dönüşen o şeyi dibine kadar yaşayarak.

    -Mış gibi yaparak acıyı mundar etmeyin arkadaşlar. Ne hissediyorsanız derin derin içinize çekerek yaşayın. Sonra Kanıksamak kabullenmeyi getiriyor. Duygu Durumunuz stabil hale gelince de farklı arayışlar içine giriyorsunuz zaten.

    Evet aşk doktorunuz konuştuasdf. Düşün yani nasıl çok şey biliyorsam ulusa sesleniyorum allah allah. Bu sözlük de insanı şizo yapıyor.
    3 ... devlerin aski
  • inci sözlüğün battığını belirten fotoğraf

    1.
    Bu gerçekten ne?!

    insanı dumura uğratan fotoğraf.
    -1 ... devlerin aski
  • günün fotoğrafı

    1267.
    günün fotoğrafı
    6 ... devlerin aski
  • trip atma

    7.
    ikili ilişkilerin kilometre taşı.

    Peki herhangi bir tartışma esnasında trip attığınızı fark ettiğiniz an "şu an trip atıyorsun, atma" Uyarılarına maruz kalıp "hayır trip falan atmıyorum" atağıyla karşı tarafa yedi ölümcül günahtan sekizini işlemişçesine tripception yaşatmaya kaç puan? işte o noktada hiç ciddi kalamıyorum. Kavga falan hikaye oluyoasdf.

    Bir de cinsel kimliklerden bağımsız olarak sahiplenilmesi ümit verici olurdu. Trip atmak deyince hala dudağını şişire şişire "aşkom ölüorm ama nyse ii gcler" tarzı konuşan kız taklidi yapmak fazlasıyla kusturdu çünkü.
    ... devlerin aski
  • günlük tutan insanlar

    15.
    Kimse görmesin diye türlü yöntemlere başvuran insanlardır. Başka dilde mi yazmadık, tuttuk ayakkabı kutularında mı saklamadık, kodlu dandik bi harf skalası oluşturup onla mı yazmaya çalışmadık. Şu gözler neler gördü hey gidi. Sanki hapishanede kaçış planını saklıyoruz ama işte o gizlilik hali ferah bir özgürlük demosu yaşatmıyor muydu, ben yaşatıyordu diyorum.

    Günlük tutma ödevlerine kıl olan biri olarak, küçükken yaptığım en güzel şey büyüyünce adına bilinç akışı diyeceklerini öğreneceğim mini bir seriydi. Oturur ne düşünüyorsam alakalı alakasız her şeyi yorulan kadar yazar sonra da günlük niyetine saklardım. Kendim için en doğru olanını bu kadar küçük yaşta bulmak şaşırtmıyor değil.

    "içimi dökeyim" diye gecenin bilmem kaçında oturup deneyimler üstüne düşünerek odaklanınca sayfanın sonunu derbeder pessimist olarak kapatıyorum. Bunun en net sağlaması şu an yaşanıyor aslında. Gayet tebessüm ederek başladığım yazıda geldiğim noktaya bak. Çıkmaz sokak. Bilinç akışına dön. Tamam evet. Bi deneyeyim.

    Günlük insanı pesimist yapıyor. Çok fazla düşünmek, kendine acımakla sonlanıyor. Güzel bir anıyla başlayan yazı ölümle noktalanabiliyor. Sıkıcı. Dürüst olmam gerekirse devastating, yıkıcı. Ana odaklı kalıp bilinç akışını kaydetmek, beyin sinyallerinin her an nasıl bir bağlantıyla sana ne hatırlatacağını bilmeden bodoslama gitmek müthiş bir heyecan. Positive tutuyor beni.

    içini dökmek yaşananlara projeksiyon tutmak demek; sıralayarak, neden sonuç ilişkisiyle bağlantı kurarak, kendine bir yol çizmeye çalışarak. Gözlerini kapatıp bilincinin seni hangi noktalara götüreceğini denemek daha ufuk açıcı, daha anda hissettiren, hatta günün sonunda daha gerçek. Yorumlama yok bu süreçte çünkü, olan biteni olduğu gibi aktarma var sadece. Dolayısıyla kendine karşı güçlü negatif duygular beslesen bile odaklanamıyorsun ve puf, uçuyor.

    Neyse. işte böyle.

    Sahi başlık neydi?
    2 ... devlerin aski
  • erdi ünver

    39.
    Günlük hayatında sadece bir günlüğüne şu el kol hareketleri ve üslubu kullanacak olsa ağır dayak yiyecek olan yarışmacı. Tamam ekran önü için hazırlanmışsın da, Recep ivedik gibi bu ne yani. Gerçekten hala laga luga yapıp "halk gerçeği görüyor" mesajıyla tribünlere oynayan insanlar prim yapabiliyor ya ben şok. ilk haftalarda elenmezse reyting düşürtür, o derece karikatürize edilmiş bi tip. Bizimle değilsin.
    4 ... devlerin aski
  • kedilerin gariplikleri

    236.
    Yüzünü duvara dönüp saatlerce duvara bakması. Dikkatini çekmek için el kol hareketi yapınca kafasını milim oynatmadan göz ucuyla "salak salak napıyon" bakışını atarak tekrardan duvara odaklanması.

    (bkz: duran adam)
    3 ... devlerin aski
  • internet ortamında yapılan kral yorumlar

    12.
    internet ortamında yapılan kral yorumlar

    Kendi kendisinin sağlamasını yapıyor ben evet diyorum.
    1 ... devlerin aski
  • dr

    155.
    Bilgisayar oyunları da satın alabileceğiniz site.

    Kardeşime doğumgünü için assassin creed bilmem kaçıncı sürümünü alayım dedim. işte CD'sini alıcam meğersem yaşadığım yerde yokmuş, penguen varmış sadece. Alakasız başka bir hediye aldıktan sonra kardeşime dedim sana alacaktım böyle böyle oldu diye. Tuttu bana "steam denen bir şey var" dedi. "kartımdan bir şey alamazdım hem kaç günde gelecek oradan belli değil" dedim. Baya güldü. Meğer bu mereti telefondaki liralarla alabiliyormuşsun, bir de steamde hesabı varmış oraya gidiyormuş oyun, eve gelen bir şey yok yani. Ben gittigidiyor gibi bir şey zannediyorum. Sonra da "buna teknoloji diyorlar belki duymuşsundur" diye laf soktu. Hayır anlamıyorum yani Elle tutulmayan bir şey nasıl hediye olabilir. Ben onu hediye paketine saramadıktan sonra ne yapayım yani. Kendimi +50 gibi hissediyor ve sakin kalamıyorum. babam ona bilgisayarda bocaladığı zamanlarda güldüğümde şu anki yaşımdan en az 20 yaş büyüktü. Bu nasıl bi generation GAP allahım, sarhoş olamıyorum.
    2 ... devlerin aski
  • arka sıradakiler

    570.
    arka sıradakiler

    (bkz: bariz gıcık oluyorum)
    1 ... devlerin aski
  • galerideki en güzel fotoğraf

    153.
    galerideki en güzel fotoğraf
    Upuzun bir süredir.
    8 -1 ... devlerin aski
  • gecenin yakışıklısı

    12.
    geceye bir yakışıklı bırak
    SA.
    17 -2 ... devlerin aski
  • sevmediğiniz özellikleriniz

    96.
    Kaç kere söylicem tabii ki dört çarpı dört ultra über adam gibi adamlığım. Fazla iyiyim de bu dünya için, yapacak bir şey yok.
    3 ... devlerin aski
  • gecenin fotoğrafı

    3573.
    gecenin fotoğrafı
    Asıl sen stay calm canım ya, seni boğduktan sonra doğru soslarla pişirip yiyecek potansiyelde bir türlü karşı karşıyasın neticede. Ama point of view güzel.
    -2 ... devlerin aski
  • cesur yürek

    25.
    Deli yürek'in adisdas'ı.
    Vasatlıque.
    2 ... devlerin aski
  • şu saate gidecek şarkılar

    4.
    Erik satie - Gnossienne: no 1
    2 ... devlerin aski
  • sözlük yazarlarının itirafları

    161055.
    Dedemin artık ölmesini istiyorum. Hiç kimse tüm ailesini, anılarını unuttuğu için terk edildiğini zannedip kendi evladının evinde yalnız öleceği korkusuyla şu saatte bağırarak ağlamamalı. Ona her baktıkça önümüzdeki 70-80 yıl içinde ötenazi yasallaşır mı acaba diye düşünmeden edemiyorum. Bana sınırlarımı hatırlatıyor.
    8 ... devlerin aski
  • final sınavını kaçırmak

    6.
    Her ne kadar kaçırmak insanın elinde olmadan yaptığı bir eylem anlamı taşısa da tam tersi durumlarla da kendini gösterebilir.

    Sabahın sekizindeki sınava Büte girerim diye gitmemezlik yapmayın arkadaşlar. Hele bütünleme sınavına da uyanamayıp "neyse seneye alırım yaaa" hiç demeyin. Yapmayın yani o Yediğiniz yüreklerin sindirimi seneye zor olabiliyor. Koskoca bölümdeki herkesin geçtiği tek bir dersi iki sene vermeye çalışırsınız yoksa. Nereden mi biliyorum...

    Dün gece rüyamda sınava yetişmeye çalışıyordum. Bindiğim vapurda ölümcül bir salgın hastalık yayılmış. Ağzım burnum şiş nefes alamıyorum. Ön koltuklardaki yolcular çoktan ölmüş. Karaya çıkınca buz içinde iğne dağıtılıyor. KARNA yapıyorsun kocaman bir şey. iğneyi yapıp koşa koşa okula gidiyorum. Sesim zor çıkıyor geç kaldım dimi diyorum. Büt ne zaman diyorum 89 gün sonra diyor hoca. O zamana kadar iyileşirim diye rahatlarken uyandım. Ölümden döndüğüm gerçeğine sevinemedim bile olaya bak.

    Sınav kaçırmaktan hoşlanmam. Sınav kaçırma olasılığı tüylerimi tiken edebilir. SINAVI MI KAÇIRMAK YOKSA SERÇE PARMAĞINI MASAYA MI VURMAK DESELER GiDER PARMAĞIMI ÇAT DiYE VURURUM, DÜŞÜNMEM BiLE. YOĞURDU ÜFLEYEREK YEMEYi SEVERiM. TŞK. iYi GÜNLER.
    1 ... devlerin aski
  • ne zaman kaybedersiniz

    39.
    Fark ettiğinizde. Şu an kaç farklı ana daldan loser adayıyım bilmiyorum mesela, eğer aşağı bakarsam havada asılı olduğumu mu yoksa yere bastığımı mı görücem kestiremiyorum. Şimdilik yola devamasd.
    ... devlerin aski
  • yeni şeyler getiriyorum